יום שני, 8 במרץ 2010

הר החרמון


בירצוני להכיר לכם את הר החרמון.




הר החרמון הוא ההר הגבוה ביותר בישראל.




פיסגת ההר הוא בגובה 2,814 מטרים מעל פני הים ונימצת על גבול בין סוריה ולבנון כ-14 ק"מ.




בהר החרמון יש:




אתרי סקי:על ההר אפשר ליגלוש עים מיסחלות.



השלג-מאוד קר ומאוד כיף לשחק איתו במילחמות שלג.




כשביקרתי בחרמון-רכבתי על הרכבל ראיתי את ההר הלבן והשלג ירד עלי.




יש קפיטריה בסוף המסלול ואבא שלי הראה לי איך להכין איש שלג.




עשיתי איש שלג ושמתי לו ביד כוס קפה.




אחרי שחזרתי מהקפיטריה הקפה קפא והאיש שלג נמס.




מאוד נהנתי לבקר בחרמון.




הר השלג הוא חלק מהנוף החמים והמידברי של מדינת ישראל.

2 תגובות:

  1. לניקול היקרה, את כתבת ניפלא ומקסים
    אני אוהבת מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד
    את הבלוג שלך וגם את כל הרשומות שלך שהם
    מקסימות ויפות . וישלך טעם מדהים בתמונות
    את ניפלא ונהנתי ליקרוא על הר החרמון
    גם אני הלכתי לחרמון והיה בחרמון קפוא
    ואני ואימא שלי וכול המישפחה שלי קפאו מיקור
    מימני:לינוי טבת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  2. כשאני הייתי בחרמון שנה שעברה...
    לא הייתה טיפת שלג:))
    השנה לא יצא לי לנסוע.
    שנה הבאה אני נוסעת לחרמון!!
    מי בא איתי??:))

    השבמחק