יום שני, 8 בפברואר 2010

רפלקציה-למה צריך תגובות



















כשאני נכנסת לבלוג אני כותבת לחברים תגובות על
כל מה שהם כתבו.
צריך להגיב בבלוג שלחברים
יהיה איזה -שהוא סימן שנכנסתי וקראתי את משהחבר
כתב. צריך להשתדל לנהל תגובות בצורה יפה,
מנומסת ולא להעליב.
לפעמים כשקוראים פוסט לא חייבים להגיב
חייבי אפשר למשל,לא להסכים,אפשר לתקן
דברים ואפשר לכתוב דעה שונה.
כשמשהו מגיב לי אני מאוד שמחה ומגיבה
לאחרים.אני מאוד אוהבת להגיב לאחרים
ואני אוהבת לכתוב רק דברים טובים ולא דברים
רעים אבל אני אף פעם לא מתקנת שגיאות כתיב!
הסוף

תגובה 1:

  1. לניקולי החמודה,
    היה לי מאוד כיף לקרוא על מה שאת כתבת!.
    את כתבת יפה ברור ומקסים!.
    גם אני אוהבת להגיב לאחרים בבלוג אבל בכל הבלוג שלהם!.
    את צודקת על מה שאת כתבת ואני מסכימה איתך שצריך להשאיר סימן שמישהו קרא את הבלוג שלך או של אחרים וגם אני מסכימה איתך על כל מה שאת כתבת ולא להעליב שעושים תגובה.
    ממני ילנה

    השבמחק