יום חמישי, 25 בפברואר 2010

המלצה על ג'אנר ההומור






בירצוני להמליץ לכם ילדי כיתות ב' על סיפורי ג'אנר ההומור שהם:סיפורים מצחיקים
שבאו מארצות רחוקות.
יש המון דברים משותפים לסיפורים ג'וחא,הרשלה וחכמי חלם.
למשל הם מצחיקים בסיפור הרשלה מסופר :
הרשלה בא למיעדה וביקש אוכל.
בעלת המיסעדה ראתה שהוא איש עני ואמרה:"שאין לה אוכל אפילו פיסת לחם אחת.
והרשלה אמר:"אני יעשה את מה שאבי עשה כשהיה רעב".
המלצרית פחדה וחשבה:"מה עוד האיש הזה יכול לעשות לי?".
ורצה להכין לו אוכל.
שבעלת המיסעדה באה לתת לו אוכל שאלה אותו:"ומה אביך עשה כשהיה רעב?".
ענה הרשלה:"שאבי היה רעב הוא היה הלך לישון רעב!".
לכל אחד מהסיפורים יש מוסר השכל:
למשל,
לג'וחא:
שיש לפעמים 2 תשובות לשאלה אחת אז כדאי לענות בתשובה מלאה.
אני בחרתי לתאר לכם את הדמות:

"הרשלה"

הוא נולד בפולין,
הוא היה עני לא הייתה לו עבודה,

הוא יבתובב בכפרים,

ויש עליו בדיחות מצחיקות.

אני ממליצה ליקרוא לכם את הסיפורים האלה כי הם מאוד מעניינים ,משעשעים.

אני מאוד מקווה שתהנו ותיקרוא את הסיפורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה