יום שני, 15 בפברואר 2010

חוויה על התחרות שלי



ביום שישי (12.2.2010) אני לא הייתי בבית ספר ,כי אני הייתי בתחרות.
היה לנו מנוכה שעה כי הקבוצתי הופיעו.
"אני צילמתי את הקבוצתי והם קיבלו מקום1 ".
אני מאוד היתרגשתי כשעליתי לשטיח .
קודם אמרו לי שאני מופיעה ראשונה ואני רציתי דחוף לשירותים.
אבל היתברר שאני מופיעה 8 ואני יכולתי ללכת לשירותים.
כשהופתי בלי מכשיר לא היה לי זמן להיתאמן על תרגיל החבל כי אני כימעט הופאתי אחרונה ומיד היתחלתי עוד סיבוב.
אבל אחרי שאני הופאתי אני יכולתי ללכת להיסתכל איך ג'ניפר וכל החברות שלי מופיעות בתחרות.
אני מאוד היתרגשתי אבל בסוף בחבל לא הפלתי שום דבר ומאוד נהנתי להיתחרות.
אני לא קיבלבתי מקום בלי מכשיר ובחבל קיבלתי מקום 3.
אבל אני לא מבינה למה קיבלתי מקום 3.
ובבלי מכשיר לא קיבלתי מקום בכלל אני הייתי קצת עצובה אבל אחר כך היגיע אליי חברה ושיחקנו.
נתתי לה את הכדור הישן שלי.

2 תגובות:

  1. ניקול היקרה,
    אתמונה שלך יפה מאוד ממני דורין

    השבמחק
  2. לניקול היקרה , אני אהבתי את מה שכתבת
    את כתבת ניפלא ומקסים אני גם אוהבת את כל הרשומות
    שלך הם ממש מעניינות ומהנות ליקרא אותם
    וגם התמונה שלך מאוד יפה ומקסימה
    מימני:לינוי טבת!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק